Haftalık Müzik Listesi (15. Hafta)



Herkese merhabaaa!!

Ehem, haftalık olmayan haftalık müzik listemizde 15. haftaya geçmiş bulunmaktayız~

Hahah, yine ben, SecretWriter! Ama güzel haber vereyim, bu hafta listeyi Narissa ile hazırladık~
6 şarkı Narissa'dan, 6 şarkı da benden olacak. Bundan sonra da bu şekilde beraber yapacağız inşallah. 

Haydi Narissa'nın önerileri ile başlayalım öyleysee!! 

Bilmeyenler, fark etmeyenler için not: Renkli yazıların hepsi link arkadaşlar. Kısacası, tıklayarak YouTube videolarına ulaşabilirsiniz önerilerin. Keyifli dinlemeler~















Narissa'nın kısım bittiğine göree, sıra ben dee!! 😁
Öhöm, Japonca şarkılardan bıkmıyorum ldkdks. 












Türkçe çevirisi için tıklayınız



(Aynı zamanda Dororo adlı animenin openingi bu.)




Listemiz burada sonlanıyor~
Umarım dinlerken zevk alırsınız/almışsınızdır.











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Müzik Kitap Tanıtımı ve Özeti

Ansatsu Kyoushitsu

Çeşitli Türlerden Webtoon Önerileri

Who Made Me A Princess - Tanıtım

Beware of the Villainess (Tanıtım)

Princess Agents