Danganronpa (Tanıtım)

 Danganronpa: The Animation Volume 1: Chunsoft, Spike: 9781616559281: Books  - Amazon.ca


Herkese merhabaa!

Ben geldim! Ve bu sefer ilk anime tanıtımımız ile geldim. Tanıtacağım o harika anime:


DANGANRONPA


Evet, size bugün Danganronpa'yı tanıtacağım. 


Öncelikle şunu belirteyim ki, bu anime benim favori animem oldu. Aşırı seviyorum yani. 

Her zaman beklemediğiniz bir ters köşe oluyor ve her bir karakterin kendine has özellikleri var. Ters köşelerin kralını göreceksiniz bu animede. 

Cinayeti çözümleme ve katili bulma gibi şeyleri seviyorsanız, arada gerilmek ve heyecanlanmak istiyorsanız, ya da ara ara duygulanmak ve komedi de görmek istiyorsanız bayılacaksınız bu animeye!


Haydi başlayalım o zaman tanıtıma! 

İlk olarak tabii ki konusu.


Hikayemiz yetenekli ve yeteneksiz olan insanların ayrıldığı bir dünyada yalnızca yetenekli insanların girebildiği Umudun Zirvesi Akademisi'nde geçiyor. Başrolümüz Naegi, yeteneği olmayan bir öğrenci. Fakat yine de bu akademiye kabul ediliyor. Kısacası şanslı. Belki de şansız demeliyim.

Okula geldiği ilk gün, kapıdan girecek iken bir şey oluyor ve bayılıyor. Uyandığında ise çelik bariyer ile çevrelenmiş, tepede onu izleyen kameralar olan bir yurt odasına buluyor kendini. 

Ardından bir anons tüm öğrencileri topluyor. Okulda yalnızca 15 öğrenci olduğu görülüyor ve hepsi bu okulda Monoayı (Monokuma) tarafından buraya kapatılmış durumda. Okuldan çıkabilmek için tek bir kural var: Diğerleri senin katil olduğunu bulamadan birini öldürmek.

Fakat eğer katil bulunursa katil idam edilecektir. Olur ki, katil bulunamazsa, katil hariç tüm sınıf idam edilecektir.


Konumuz bu şekilde. Şimdi sırada karakter tanıtımımız var. 

Başrol ile başlayalım hadi.


Naegi Makoto

 



Başrolümüz Naegi. Her zaman umudunu koruyan ve kaybetmeyen kişi. Diğerlerinin aksine yeteneksiz. Cinayetleri çözerken çok etkin bir rol oynuyor Kirigiri ile. Ayrıca cesur bir karakter. 




Kirigiri Kyouko



Benim sevgili favori karakterim. En zeki ve soğukkanlı kişi. Cinayetleri çözmede bir numara. Ayrıca oldukça da güzel. Naegi ile shipleyeceğinizi görüyor gibiyim. İzledikçe bayılacaksınız bu karaktere. En azından ben çok seviyorum kendisini. 😅




Togami Byakuya


Togami, Fukawa'nın biricik prensi. 😂 

Bu karakter çok zengin bir ailenin varisi. Soğukkanlı, özgüvenli, zeki. Kendi başına hareket etmeyi tercih eden biri. 




Asahana Aoi


Fit ve enerjik bir karakter. İyi niyetli biri. Sakura'nın en yakın arkadaşı ve güvenilir.



Gerçi animeyi izlerken kimseye güvenemeyeceksiniz...



Fukawa Toko

Tam anlamıyla kaçığın tekidir kendisi. Togami'nin peşinden koşarken aşırı güleceksiniz. Öyle böyle değil. Kaçıklıkta son nokta! 🤣


Spoi vermeden anlatmak çok zor...


Ishimaru Kiyotaka

Ishimaru.. nasıl deseem? Hani tam kuralcı sınıf başkanları olur ya. İşte o tip. 


Owada Mondo

Ben şahsen bu karakteri saç yapısı ile hatırlıyorum. Çabuk atarlanabiliyor ve güçlü bir karakter.

Ishimaru'nun kankası.


Fujisaki Chihiro

En garipseyeceğiniz ve şaşıracağınız ters köşelerden birisi bu karakter. Yapay zeka geliştiricisi. Daha fazla şey söylersem spoiye girecek. Devam edelim.

(Kapakta Kirigiri Kyouko'nun sol tarafındaki kişi)


Oogami Sakura

Sakura Ogami | Danganronpa Wikia | Fandom

Evet, bu karakter bir kız. Fakat çoğu erkekten daha güçlü. Adam gibi adam diyeceğiniz birisi. Asahina'nın en yakın arkadaşı.


Hagakure Yasuhiro

Oldukça eğlenceli bir karakter. Kendine güvenen bir falcı. Fakat falının doğru çıkma ihtimali %30. Biraz gevşek gibi, ama iyi ve eğlenceli bir karakter.


Enoshima Junko


Enoshima Junko, çabuk kaynaşan ve güzelliğiyle ünlü bir model. 

Başka birşey söylemeyeceğim Enoshima hakkında... 



Maizono Sayaka

İlk bölümlerde Naegi'nin sevdiği kız. Olayların başlangıç noktası...

(Görsel koyamadım ama kapakta Naegi'nin sağ tarafında bulunan kız)



Kuwata Leon

Bir beyzbolcu. Gevşek bir karakter. Olayların başlamasına dahil olan karakter.



Celestia Ludenberg

Ne desem bu karakteree? Öğrenci grubunun başındakilerden. Zeki değil diyemem. Biraz soğuk, biraz da korkutucumsu bir havası var. 




Yamada Hifumi


Değişik bir karakter...




Monokuma (Monoayı)


Kendini okulun müdürü olarak tanıtan, herkesi öldürten o monoayı bu işte. Psikopat robotun teki.



Karakter tanıtımımız burada bitiyor. Bazı karakterlerin görselleri ile sorun çıktığı için görsel koymadım ve bir de karakterlerin yeteneklerini yazmadım. İzlerken öğrenirsiniz. Unutmayın, bu anime ters köşelerin kralı. Hiçbir karakter boşa değil. 😉


Bu animenin devamı da var tabii ki. Bu sezon 13 bölüm. Devamını nasıl izleyeceğinizi başka bir tanıtımla anlatacağım.


Animeyi gerçekten seveceğinize eminim. Çünkü harika bir anime. 

Umarım tanıtımımı beğenmişsinizdir. Daha çok şeyi anlatmak isterdim ama, spoiler olacak diye anlatamıyorum.

Bir de, sakın seriyi listeye alıp da ertelemeyin, hemen izleyin!


O haldee


İyi Seyirler




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Müzik Kitap Tanıtımı ve Özeti

Ansatsu Kyoushitsu

Çeşitli Türlerden Webtoon Önerileri

Who Made Me A Princess - Tanıtım

Beware of the Villainess (Tanıtım)

Princess Agents